top of page

KOMUNIKAT: AKTUALIZACJA REGULAMINU

Szanowni Państwo!

W związku ze zmianą organizacji w szkole został zaaktualizowany Regulamin Kursów dostępny na naszej stronie.

Została zaaktualizowana procedura zawierania oraz wypowiadania umów (szczegóły określono poniżej):

W części §2 ZAKUP KURSU pkt 1 o treści:

"1. Zamówienia na kursy można składać: a. za pośrednictwem strony internetowej, poprzez wypełnienie formularza zamówienia i wybrania sposobu płatności, zaakceptowania regulaminu kursów i dokonanie zakupu, b. za pośrednictwem rozmowy telefonicznej lub mailowej z sekretariatem szkoły - w tym przypadku dane do płatności zostają wysłane drogą sms-ową lub mailową przez sekretariat szkoły - opłatę należy uiścić w ciagu 3h od otrzymania danych do przelewu oraz przesłać na adres e-mail szkoły (biuro@ladolceitalia.pl) potwierdzenie przelewu, w razie braku otrzymania przez sekretariat szkoły płatności oraz potwierdzenia przelewu po tym czasie rezerwacja zostaje anulowana, a miejsce wraca do puli wolnych miejsc.


Z chwilą potwierdzenia przez Kupującego zakupu kursu za pomocą przycisku „kupuję i płacę” (w przypadku zakupu przez stronę), dokonaniu opłaty tradycyjnym przelewem bankowym lub poprzez szybka płatność jednorazowym kodem wygenerowanym w aplikacji mobilnej banku BLIK (w przypadku płatności przez stronę www.ladolceitalia.pl lub w przypadku otrzymania danych do płatności przez sekretariat szkoły) między Kupującym a Sprzedającym zostaje zawarta umowa sprzedaży."


Oraz w części §9 REZYGNACJA Z KURSU pkt 1 o treści:

"Każdy kursant ma prawo rozwiązać umowę w dowolnym momencie."


Obowiązuje od dnia 05.05.2022 r.

Opmerkingen


bottom of page