top of page
FAQ - najczęściej zadawane pytania
PONIŻEJ ZNAJDZIESZ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE NAM PYTANIA ORAZ ODPOWIEDZI NA NIE.
-
Jakich języków uczycie?Uczymy języka włoskiego oraz hiszpańskiego. Jednak jesteśmy w stanie zorganizować zajęcia z każdego języka z grupy języków śródziemnomorskich.
-
Oferujecie zajęcia z native speakerem?W naszej ofercie znajdziesz zarówno zajęcia z lektorami polskojęzycznymi, jak i lektorami natywnymi.
-
Zajęcia odbywają się online czy stacjonarnie?Oferujemy zajęcia online — przy tej formie nauaki nie musisz martwić się problematyczną lokalizacją.
-
Czy mogę zapisać się na kurs przez telefon lub przez maila?Tak, jeśli masz problemy z dokonaniem zapisu przez naszą stronę możesz skontaktować się z nami pod numerem telefonu 725181312 lub pod adresem biuro@ladolceitalia.pl, a my wyślemy wszystkie informacje oraz numer konta na który należy dokonać wpłaty. Sekretaria jest czynny od poniedziałku do piątku od 12:00-17:00.
-
Czy mogę zapisać się na kurs przez stronę?Tak, możesz zapisać się na kurs na stronie. Proces zapisu wygląda dokładnie tak samo jak zakupy online na innych stronach (np. Zalando). Należy dodać wybrany termin do koszyka i opłacić go kartą lub przelewem tradycyjnym.
-
Kiedy dostanę informacje organizacyjne dot. kursu na który się zapisałem?Jeśli zapisujesz się przez stronę, to dodatkowego maila z wszystkimi instrukcjami oraz informacjami organizacyjnymi dostaniesz natychmiast po dokonaniu zapisu. Mail może trafić do folderu OFERTY lub SPAM, więc sprawdź dokładnie te foldery. Jeśli nie otrzymasz maila skontaktuj się z nami,.
-
Czy kurs na pewno się rozpocznie?Zgodnie z regulaminem kursy ruszają w momencie zebrania się minimum 5 osób, jeżeli grupa się nie zbierze otrzymasz informację z sekretariatu oraz zwrot wpłaconych środków.
-
Czy poradzę sobie na zajęciach online jeśli nie znam się na technologii?Jeśli udało Ci się wejść na naszą stronę i sprawdzić naszą ofertę, a także jeśli jesteś użytkownikiem popularnych portali społecznych jak FB oraz instagram, to bez problemu poradzisz sobie z zajęciami online. Każdy kursant ma zapewnioną pomoc w procesie logowania się na ZOOM oraz do e-dziennika - możemy wspomóc Was telefonicznie, przez WhatssUp, Massanger oraz przez inny sposób komunikacjii, który będzie Ci odpowiadał w danym momencie.
-
Czy dostanę fakturę?Tak, każdy kursant otrzymuje od nas fakturę na osobę fizyczną lub na firmę. Faktury wystawiamy 15 oraz 28 każdego miesiąca.
-
Czy mogę uczęszczać na zajęcia online korzystając z telefonu lub tabletu?Większość platform do spotkań online umożliwia łączenie się z urządzeń mobilnych, jednak z doświadczenia wiemy, że ten sposób uczestnictwa w zajęciach nie sprawdza się najlepiej. Użytkownik łączący się z telefonu lub tabletu często nie widzi wszystkich dostępnych w danym programie opcji. Dlatego polecamy używanie laptopów lub komputerów stacjonarnych.
-
Ile kursantów liczą grupy zajęciowe?W grupach uczestniczy od 5 do 8 kursantów. Z doświdczenia wiemy, że to optymalna ilość osób, aby praca w grupie była efektywna.
-
Czy oferujecie zajęcia indywidualne?Nie. Oferujemy wyłącznie zajęcia grupowe z języka włoskiego oraz hiszpańskiego.
-
Co jeśli nie będę obecny na zajęciach - czy dostanę nagranie?Tak, zajęcia na których odnotujemy przynajmniej 1 nieobecnego kursanta są nagrywane. Nagrania są przechowywane przez 2 miesiące.
-
Ile kosztuje kurs?To zależy do wybranego kursu. Ceny są każdorazowo wskazane przy opisie kursu.
Masz więcej pytań? Napisz do nas!
bottom of page